28 Eylül 2014 Pazar

Neler yapıyorum bu aralar?

Merhaba,

Umarım hepiniz için güzel bir haftasonu olmuştur.  Havaların soğuması ile birlikte yavaş yavaş örgüleri elime almaya başladım. Bu ara çok popüler olduğunu fark ettiğim popcorn modelinin ne kadar şirin olduğunu görünce yastık başladım. 
 
Geçen haftalarda Aldatmak kitabını bitirdim. Çok sevdiğim bir yazar olduğu için daha Kahve Dünyasına geldiği gün kapmıştım ve kısa sürede bitti. 

31 yaşında görünüşte herkesin isteyeceği şeylere sahip bir kadının hayatın anlamını ve yaşamını sorgulayışını anlatıyor. Günümüzde zaman zaman herkesi pençesine alan sıradanlık, tatminsizlik ve depresyonu inceliyor. Benim çok hoşuma gitti tavsiye ederim. 

Bir de elimde sürünen iki kitap var. Elif Şafak'ı çok sevmeme rağmen son kitabı Ustam ve Ben, beni hiç sarmadı. Sanki hazır Muhteşem Yüzyıl tutmuşken ben de Osmanlı'dan yazayım satar nasıl olsa diye düşünülmüş. Yarısından çoğunu okudum hala amaç ??  Belki de bana öyle geldi bilemiyorum. 


Garson ve Mutlu ya yeni başladım. Dili biraz zorlama geldi ama daha yeni olduğu için çok yorum yapmayacağım. 

Hepinize güzel bir hafta diliyorum. 
Sevgiler

2 yorum:

  1. Görüşlerini paylaştığın için teşekkürler canım. Benİm de okumayı düşündüğüm kitaplar. Paulo Coelho özellikle:) sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel motifler... ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil