15 Eylül 2013 Pazar

Dikiş Dergisi Creazion

Merhaba

Bugün Tansaş ta herzamanki gibi dergi reyonunu karıştırırken yeni bir dikiş dergisine rastladım. İçine bakınca yanıldığımı anlıyorum 3 senedir varmış ama ben yeni farketmişim.   

Creazion Elişi adı. Burda ile hemen hemen aynı formatta ama Burda daki gibi bir kalıp verip ondan 3 ayrı model koymamiş.  Oyuncak ve çocuk kıyafetleri de var içerisinde. Bu sayısı hoşuma gitti. Bakalım dikince kalıpları hakkında da yorum yazarım.

Benim gibi yeni duyanlar için modellere genel bakış sayfasının fotografını ekliyorum :) arkadaşlar diken var mı daha önce bu derginin kalıplarıyla varsa görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.



23 yorum:

  1. merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve izleciniz oldum bana da bekerim :)

    YanıtlaSil
  2. bende ilk defa duydum bu dergiyi.içindeki model resimleri güzel görünüyor.bulabilirsem bende alırım.bakalım kalıpları nasıl.paylaşım için sağolun

    YanıtlaSil
  3. kalıplar sade ve hoş görünüyor. ben de ilk kez duydum. bir bakayım bulabilecek miyim.

    YanıtlaSil
  4. evet bende aynı ŞoKu cumartesi yaşadım kıbrıslı olduğum için dedim heralde ilk defa geldi buraya bende bu günki yazımda aynı dergiden bahsettim...

    YanıtlaSil
  5. merhaba tesadüfen keşfettim sitenizi istanbulda tansaş kalktı diye biliyorum dergi güzele benziyor bakmak isterdim ilk kez adını duyuyorum güzel şeyler çıkaracağınıza inanıyorum nereden bulduğunuzu semt olarak söylerseniz sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Sanırım haklısınız uzun zamandır ben de Tansaş görmedim İstanbul da. Ben Milas Ören den aldım yazlık faslını biraz geç kapattık bu sene. Ama Tansaş da olan Migros dada olabilir mi acaba? Bir de belki yardımcı olur Tuva Yayıncılık tarafından çıkarılan bir dergi.

    YanıtlaSil
  7. Tansaşlar sadece güzel egemde var istanbulda olanların hepsini migrosa çevirdiler diğer bölgelerdekileri bilmiyorum. zaten migros da tansaş da uzun zamandır aynı firmanın diye biliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Hanımlar guzel haber bugün Migros da da gördüm İzmir de.:)

    YanıtlaSil
  9. du bende bizm buradaki migrosa bakim merak ettim doğrusu burda dergisinden sıkıldımmm:(

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,
    Ben de aynı şoku yaşamıştım ama düşündüğümüz gibi değilmiş :) Biraz araştırınca anladım. Daha önce de yine "elişi" adıyla yayınlanan kanaviçe, nakış vs. ağırlıklı olan dergi tamamen format değişirerek patronlu dikiş dergisi olarak aynı adla yayınlanmaya başlamış. Sadece isminin başına creazion eki getirilmiş. Yani benim de bugün Migros'ta karşılaşıp aldığım bu sayı ilk sayıymış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim paylaştığınız bilgiler için.

      Sil
  11. Dergi D&R var. Bende aldım. Ili model var gözümü çarpan. Dikebilirsem kalıp hakkında yorumlarımı paylaşırım.

    YanıtlaSil
  12. Deneyen oldu mu bu dergideki kalıpları?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala denemeye ne yazıkki fırsat bulamadım, Zeynep Hanım.

      Sil
  13. degi guzel dikis kursumuzda kullaniyoruz guzel yeni modeller var alisveris merkezlerinde var tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Evet denedim zıbın takımı bir harika özellikle patikler çok şirin tamamı bittiği zaman bloğumda yayınlayacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler paylaştığınız için Meral Hanım. Bitirdiğinizde haber verirseniz burda da link veririm sizin bloğunuza bitmiş haline bakar böylece isteyenler. Sevgiler

      Sil
  16. bende yeni keşfettim bu dergiyi ama sadece üç sayı çıkmış daha..ben ikinci ve üçüncüyü alabildim..zaten aylık değil üç ayda bir çıkıyormuş..bir model diktim..burdadan bir tık daha iyi gibi geldi ama bedeninizin bir alt bedenini denemenizde fayda var.kalıplar büyük..umarım bir fikir verebilmişimdir..

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar,
    Ben de ilk defa duydum bu dergiyi, çok teşekkür ederim paylaşımınız için. Ankara'da nerede bulabilirim acaba bilen var mıdır ki?

    YanıtlaSil