25 Eylül 2014 Perşembe

Denizci bluzum

Merhabalar,

Geçen sene kardeşime yılbaşında diktiğim elbisenin kalıbından kendime bluz kesmiştim nihayet diktim. Elbiseyi burdan görebilirsiniz;

http://fulatolye.blogspot.com.tr/2013/01/kiz-kardesimin-yarasa-kol-elbisesi.html?m=1

 Önüne de madem denizci renkleri o zaman gemici düğümü yapayım tam olsun dedim :)) gemici düğümünü de internette bulduğum bu fotograf yardımıyla yaptım. Aynı renk ipten bilekliğini de yapmayı düşünüyorum. 



Sabredemeyip ütüsüz fotografladım kusuruma bakmazsınız umarım. 

13 yorum:

  1. Hem kumaş hem model hede o düğüm hepsi yerli yerinde ve çok şık olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bluzun havası değişmiş kesinlikle. Ellerine sağlık canım, güle güle giy.

    YanıtlaSil
  3. çok zevkli bir bluz olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. takibe geldim ..bana da beklerim
    http://nevanurkece.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, sizin de bloğunuz hayırlı olsun.

      Sil
  5. çok güzel görünüyor gerçektennnn... ve çokta kullanışlı bir model gibi duruyor hem pantolon hem etekle süper olur. bağlantıdan modele ulaşamadım hangi kalıp acaba bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Siz söyleyince ben de fark ettim ki model numarasını yazmamışım. Bazen çıkarıp dosyalıyorum sonra da unutuyorum. Elime geçerse yazıcam size söz kusura bakmayın ne olur.

      Sil
  6. Ayy bayıldm ben bu bluza daha önce blogunuza nasıl rastlamadım hayret takibe alıcam ama izleyici butonunu göremiyorum acaba benmi göremiyorum diye bikac defa baktm google plusta varmısınız oradan takip etsem??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz:) teşekkür ederim. Şuan Yoldayım eve gidince bakıcam neden yok o button sevgiler

      Sil
  7. Aa simdi gördüm hemen takibe aliyorum;)

    YanıtlaSil