19 Eylül 2014 Cuma

Koli bantları ile terzi mankeni yapımı :)

Merhaba,

Bloggerdaki problem yüzünden ilk hazırladığım post yok oldu bilmem nasıl :( 

Yazlıkta dikiş dikmeyi seven bir komşum olduğu için gerçekten çok mutluyum.  Eşim geçen gün günü birlik iş için ist a gidince biz de ne zamandır aklımızda olan mankeni yapalım dedik Beyhan Abla ile. 

Internette birçok video bulabilirsiniz yapılışını gösteren. Ben de fotograflayabildiğim kadar fotografladım ve kendince önemli şeyleri paylaşmak istedim sizlerle. 

- kullandığınız bant kalın olsun böylece istediğiniz sertliği daha kolay elde edersiniz. 

-bantı dolayarak değil keserek çalışın, potluk yapıyor. 

- göğüs kısmında hassas çalışın göğsü bastırmaması önemli. 

- içini doldurmak için bir yere koyduğunuzda bastırmayın kalıbı bozulmasın. 

- kapatırken kollara ve alta karton yerleştirdim. 

- çok iyi doldurmak lazım yoksa çökme yapıyor. 

Keyifli dikişler herkese! 











13 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, biraz uğraşırıyor ama çok kullanışlı birşey oldu.

      Sil
  2. Her yapan nefes almakta cok zorlandik diyordu ama senin canli manken bayagi hayatindan memnun :) Umarim emeklerinizin urunlerinide goruruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Beyhan Ablanın sabrına ben de hayran kaldım:) kışın diktiklerini ben de fotograflamasını istedim yollarsa keyifle paylaşırım, ben de merak ediyorum.

      Sil
  3. Vay süper bir şeymiş, terzilikten anlamam ama manken arayanlar para vermek yerine bunu yapabilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hem kendi ölçüsü hem de maliyet 28 tl :))

      Sil
  4. yaratıcı ve şaşırtıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ve sanırım zevkli olacak çalışması üstünde.

      Sil
  5. kesinlikle harika olmuş. ben kağıt bantla yapmıştım, bu banttan bulamamıştım. daha tok dursun diye bir de bu banttan geçeyim üzerinden..

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu fotoğraflardaki komşum, çok tatlıdır.

      Sil
  7. İyi fikir, sizin beden daha küçük zannedersem, bir tanede sizin bedene uygun yapın. Gayet başarılı olmuş, 2. si daha kolay olur...Sevgiler

    YanıtlaSil