24 Kasım 2015 Salı

Zerrin Hanım'ın Kolay Yeleği

Merhaba,

Bu ara yeni şeyler deniyorum.  Sadece bere,atkı değil biraz daha farklı şeyler öreyim, öğreneyim istiyorum. Sabrım büyüklerine yetmediği için de bebek boylarda çalışıyorum. 



Bu da Derya Baykal'ın programında görüp hoşuma giden bir modeldi. Çok da şirin oldu. 


Öne 2 tane düğme konacak, omuzlar dikilecek... 

Bu da arkası;


Basit bir model tek püf noktası kesmede yön ayarlarken ipi alışı farklı. Aşağıda Zerrin Hanım'ın anlatımlı videosunun linkini ekliyorum ki o noktada zorlanmayın yoksa şablonla yaparsınız. 



Sevgiler

4 yorum:

  1. Aaaa bu model ayni bicki dikesin blog'unun diktigi dikissiz hirkaya benziyor. Sen level atlamaya basladin bu orgu isinde masallah,ellerine saglik.
    Link'e belki gozatmak istersin:))
    http://bickidikesin.blogspot.com.tr/2014/10/bordo.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım link için. Evet aynı mantık. Onunkine de bayılmıştım. Aslında hatırlattığın iyi oldu triko kumaş varsa öyle birşey yapayım.

      Sil
  2. COK PRATİK VE GUZEL BİR ŞEY BAYILDIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim teyzoşum. Zeynep'e de yap bence bundan. Çok şirin oluyor.

      Sil