30 Ağustos 2014 Cumartesi

İpek gömlek ile geri geldim :)

Merhaba,

Hepinize desteğiniz için teşekkür ederim. Hakikaten zaman yumuşatıyor insanın acılarını. 40 gün oldu arada 2 kürtaj denize girişmeyin bir yaz kullanılan bir dolu antibiyotik:( neyse herşeyde bir hayır var lafı çok doğruymuş. Bebeğimizi genetik incelemeye vermiştik neden kalbinin durduğunu anlayabilmek için; sonucu gelene kadar her an yeni teoriler üretiyordum kendi kendime. Sağa mı döndüm aman eğildim mi, ne yedim? Varmış bir hayır tahlil sonucunda ne yazık ki bebeğimizde rahatsızlık olduğunu doğmasının neredeyse imkansız olduğunu öğrendik. Bu haber de benim kendimi rahat bırakmamı sağladı.

Geçen akşam da bir patlayıp sinirimi boşaltınca sanırım yavaş yavaş normale dönmeye başlıyorum.

Sizlerle daha önce diktiğim ama İstanbul da dekoltesi yüzünden cesaret edip giyemediğim gömleğimi paylaşmak istedim.

Kalıbı çok eski bir burdadandı. Kumaşı ipek pamuk karışık sanırım.

Sevgiler








16 yorum:

  1. iyi olmanıza çok sevindim :) hayat küsüp kabuğumuza çekilebileceğimiz kadar uzun değil çünkü. her şeyin hayırsı inşallah herkes hakkında... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Insan o anda anlayamıyor işte zaman diyor ya büyükler doğru.

      Sil
  2. iyi olmanıza çok sevindim.yüzünüz her zaman böyle gülsün inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hep beraber gülelim inş.

      Sil
  3. Hayırlısı olsun Fulya' cığım.. İnsanoğlunun zihnindeki sorular hiç bitmez, öyle olsa daha mı iyi olurdu, böyle olsa daha mı doğru olurdu ile... Ne Yapalım ki yaşam acabalar ile doğruyu umak, yapmak ve beklemek ile geçiyor. Yüzünün biraz daha açıldığını görmek güzel geldi arkadaşım. Bu arada çalışman nefis birşeymiş. Tam yazlık ! Harika :) ve evet şehir içi günlük kullanımdan ziyade tatil yerlerinde çok güzel bir gömlek , eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim. Gerçekten iyi geldiniz bana. Online bile olsa paylaşmak rahatlatıyormuş insanı. Iyiki varsınız. :)

      Sil
  4. Her şerde bir hayır var, bunu kabullenince hayat biraz daha kolaylaşıyor. Tekrar ćok gećmis olsun. Bluza gelirsek; müthiş, şahane, cok farklı ve gerçekten çok yakışmış :) Ellerine saglık. Allah; saglıkla, keyifle giymek nasip etsin insallah.

    YanıtlaSil
  5. çok gecmıs olsun umarım zamanla bu acılar yerını guzel haberlere bırakır.gomlegınız cok sık olmus ıyı gunlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. iyi olduğunu görmek çok güzel sevindim bu hallerine :) genetik inceleme harika olmuş keşke bizede yapsalardı içimdeki keşkeler biraz daha kolay silinirdi :)

    YanıtlaSil
  7. gömleğin çok şık olmuş. yeniden buralarda olman ve yüzünün gülmesi harika!

    YanıtlaSil
  8. sizi sağlıklı iyi görünce sevindim zaman her şeyin ilacı yüzünüzde gülücükler eksik olmasın gömleğiniz çok güzel olmuş ellerinize sağlık selamlar...:))

    YanıtlaSil
  9. beyaz gömleğine bayıldım dikmek kadar onu taşımak da önemli sen de bunun canlı kanıtısın balık tabaklarda biryerlerden tanıdık gel di yarım gördüğüm elbiseni üzerinde görmek dileğiyle sevgiyle kal annem

    YanıtlaSil
  10. Ooo çok şık, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil