10 Ekim 2013 Perşembe

30+1:))

Merhabalar,

Daha olgunlaşmış bir şekilde karşınızdayım:)) Salı gunü dogum gunumdu ama canım sevgilim bana resmen kutlu dogum haftası yaşattı. Ha ha :))

Çok sevdiğim ama uzun zamandır görüşmediğim arkadaşlarımdan gelen mesajlar beni cooook mutlu etti. Kız kardeşim ve annemin süprizi harikaydı sanki içimi okudular minik minik birsuru hediye ve trufflerle dolu sırın mi şirin bir kutu hazırlamışlar. :))

Salı gunü iş gunü olduğu için başbaşa bir yemekle kutlamıştık. Bu arada Lacivert Restoranı şiddetle öneririm arkadaslar. İstanbulun muhtesem manzarasını 2. koprunun tam altında;bu kadar keyifle ve lezzetle başka yerden seyrettiğimi hatırlamıyorum. Biraz fiyatlı ama değiyor.

Sanırım yarın da sürpriz olmaya çalışan bir kutlama var:)) tatlım benim çok uğraşıyor ama o yalan söylemeyi beceremiyor ben de soru sormamayı:))

O yüzden beni bu aralar affedin,dikişler epey aksadı. Ilk aklımdaki tüp formlu bir manto. Kalıbını çıkardım en azından.

Sevgiler

2 yorum: