15 Ağustos 2013 Perşembe

Ipad Mini için klavyeli kılıf

Merhaba,

Uzun bir ara verdigimin farkindayim yine.  Sanirim bu yeni oyucagım ile daha sık post yazacagım bundan sonra.  Butun yaz genelde  ipadimden yaziyorum, onda da tek tek harflere dokunmak omrumu yiyor gercekten, on parmak yazmak varken.  Esim iş için günü birlik Istanbul a gidince ben de rulo haline gelebilen klavyelerden istemiştim ama daha hos birşey bulmuş, klavyeli kılıf :))

Hem durusu sabitlenmesi guzel hem de kapatip tek parça kitap gibi tasinabilmesi.  Klavyesi ingilizce ama alt tusuna basarak ı harfinden ı, s harfiden ş yi kullanabiliyorsunuz.  Benim gibi yazarken tuşlari kullanmayi seven varsa tavsiye ederim.  Bimeksten 70 TL gibi bir fiyata almış.





2 yorum:

  1. ben de eski kafayımdır. klavyede yazmayı severim. ipad alınca bundan da edinmeli bir tane. güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. Bir tarafım gülüyor halime once Ipad arkasından klavye alacaktım madem laptop un suyumu çıkmıştı diye ama işte :)))

      Sil