21 Şubat 2013 Perşembe

Cihangir,Taksim,Galata ve Tunel


Merhabalar,
    Bugun cok keyifli bir gun gecirdim bir de sirin bir dukkan kesfettim ve sizlerle paylasmak istedim.  Kizkardesimle birlikte ne zamandir Cihangir, Taksim gezelim istiyorduk ama ya hava muhalefeti yada saglik muhalefeti bir turlu cikamamistik. Nihayet bugun attik kendimizi sokaga, zirh gibi giyinerek:)
   
Eee tabi kendimizi biraz simartmazsak olmazdi ama dimi:) Bunlar bizim sectiklerimiz, cok daha degisik,farkli tasarımlar da vardi ve fiyatlari da gayet makuldu.

Yazimin en altında kartlarini bulabilirsiniz uğramak isteyenler olursa diye ekledim.









5 yorum:

  1. merhaba
    hobı blogları etkınlıgı eslesmesı oldu.
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/02/iste-eslesmeler.html
    ugrayıp ırtıbat kurup kuramadıgını bıldırırsenız sevınırım.
    cok sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Muge Hanim,

      Bu aksam dondum sehir disindan ve ayagimin tozuyla Dilek Hanima bir not biraktim. Cevap alinca size de haber veririm. Tesekkurler takibiniz icin .
      sevgiler

      Sil
  2. selam canım mimledim seni,sorular için bloğuma buyurmazmısın?
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Gezgin seyyah, bende bir mim'in var, bekliyorum hayatim:)

    YanıtlaSil
  4. Tesekkurler ikinize de kızlar:)) Seyyah bu hafta İzmir de doner donmez mimlerle ilgileniyorum.

    YanıtlaSil